December 27, 2008

hartal!

hari ni aku berhartal

berhartal secara total

tidak mahu ke arau

tidak mahu membebankan kepala aku

tidak mahu memotong rambut

tidak mahu menghadap authoriti di UITM

tidak mahu mengahadap suasana murung perlis

tidak mahu melapor diri untuk kaunter sahsiah

aku berhartal untuk berubah..

aku berhartal dengan cara memasukkan bola hitam akhir di frame ketiga malam ini

aku berhartal dengan meneruskan permainan bersama zadil walaupun arep sudah longlai mengantuk

aku hartal dgn tv karena bila aku bkk tv bila sampai tadi..gerak khas je ade..

aku hartal karena gerak khas memburuk2kn imej punk..teramat2 bodoh..

aku hartal karena dialog norman hakim ''sheila keluar bersama budak2 setan tu''

aku hartal karena lagu yg dipasang dalam gerak khas itu adalah heavy metal dan bukannya punk

tapi..hartal tu omongan kosong karena..

abah aku lebih berkuasa..

dah..aku nak packing.. dah 3.40 pagi..

kejap lagi lepas subuh baginda ayahnda

hendak berangkat ke kota arau..

menghantar..makhluk bergelar aku..

sekuat mana aku berhartal

aku sadar..

abah aku lebih berkuasa..

isk..xnk balek..

ni last post..

aku xdak laptop nk bwk ke arau..

aku salute sume member2 yang byk isi masa berpaedah aku dgn aktiviti xberpaedah korg..
aku salute member2 aku yg xlupe ajak aku bile ade function best2
aku salute member2 aku yg pnh blanje aku
aku salute sume momen2 kite jamming..
aku salute sume momen2 kite moshing..
aku salute adik2 aku yg join aku jamming
aku salute adik aku yg tlg aku dgn bisnes aku n arep
aku salute dgn amer azme and brothers krane jemput aku join clothing dorg
aku salute abang aku yg setia tolong mak aku di kedai makannya
aku salute bathrissyia sebab menceriakan cuti aku
aku salute teman2 berbual aku
aku salute semua org yg ambik tahu dan ambik berat sal aku
aku teramat2 aku salute ibunda aku yg xhenti2 igtkn aku untuk solat dan curahan nasihat beliau..
yg paling aku salute abah aku!!
thank, hoping to hear from you guys..nex holiday

salam

kapal layarku akan berlepas untuk terbang sakali lagi!

doakan aku rakan2!!


p/s: apat juga menyeru aku untuk berhartal tetapi dgn berbugil di depan umah..
sori ah pat..aku xmampu aku xsekuat engko..

2 comments:

~enon89~ said...

gud bye my fren..
sowie ari2 ko xdpt tgok de spirit..
tp aku rse bgus kot..
jimat duit ko rm9..
klu ko tgok sure pas2 mcarut..
cter cm najis..aku siap tdo lg dlm cnema..hahaha
geram2..klu aku taw cter ni cmtu tket hrge 90sen pn aku xsudi tgok..

-nEtPoSt- said...

perGGh...

daLam maksuD tuH...
newaY thaNx jeB coz pickup akU aRituh...
pasTuh ciaP bG aKu tDo kaT umaH ko Lagi...
saRapan pLak mak ko suPpoRt...

maNG bez aR...
thanX agaiN....