January 10, 2009

stIng~~

kembung bagai di pam2 jari pn kembung


tyme ni aku da xtahan da kebas saket sengal dan sebagainye sebelum gi inject
tyme baru kena


few days back got sting by a bee

kne sengat tebuan..aku xpasti spesis ape

yg aku tau die lintas jalan xtgk kiri kanan

sbb aku bonceng moto apat otw nk balik uitm

apat terlanggar tebuan tu kne lengan die..

pastu tebuan tu tebabas kt tgn aku...zaaaaaaaap!!

rasa mcm ade org cucuh rokok kt blkg ibu jari aku..

aku igtkn ape bnd la..skali tebuan oren belang hitam..

pdih..mle2 ibu jari kembung mcm di pam2

pastu satu tangan aku besar mcm kne 'untut' kt tgn

palm spai wrist..assignment , lab sume kne hold..

uitm pnye klinik xde org..aku tunggah swasta je malam tu...

2 inject kne kt lengan and tempat kne sengat..



feedback doktor-

die tnye bape eko sengat aku cakap sekor la..
la awat besaq sgt bengkak xpadan dgn sekoq
ngee~~tgh mengawan kot




feedback kawan2-

yg up sket dorg pgil aku hellboy
yg cikai sket dorg pgil aku pepaya
ade yg tnye..untut kt tgn ke



aku pasrah je la..tgu la kepala korg kne sengat lak

aku baru dapat manaip hari ini dan sambung wat lab..

naseb bek apat anta g klinik..

seyes beshar giler weyh kembung..nk masuk tgn dalam poket pon xmuat..
nk genggam pon xleh..sengal gile la....malam2 lenguh2 belah kanan lak..



aku ade grow chart lagi..tp xleh lgi nk upload pic..haha

5 comments:

~enon89~ said...

jeb..cian ko..
huhuhu...
sedey tgok tgn ko gemok sbelah..
hehehe..skng da ok ke?

nazrien said...

suda ok la enon thenx

Fitra ZaffiQ said...

omg incredible hulk is here!! =D

Little Nuur said...

adey..
kne gigit tbuan
haha..
de hikmah tu..

nazrien said...

fitra-
ha..yg ni aku baru dengar haha

little nuur-
sengat bkn gigit haha