March 1, 2009

kadang~

semalam join rakan muda..jadi ajk explorace..best gak..
pastu kne suruh angkat kayak
berat xterkata..

hayat (member aku) sibuk msej2 cakap rehearsel battle of the band nk start
terkejar2 aku angkat kayak laju2 dgn arapan nk perform la..skali

usha band first maen..lagu untukmu dgn mando diao-you cant steal my love
mantap ah..dak2 redho(name member aku) dorg ni men gig gak..

pastu kne stop 10 minit tgu dak debate abes..debate..sbb gangguan bunyi kata mereka
haaha bkn ade org dengar dorg debate pn sbenarnye

lepas stop band redho td sambung maen..
lps tu spttnye ktorg perform tp dak hayat nie g kua makan..lapa katenye..
xpe2

bg laluan band satu lagi lak..
pkai baju ash of the wake..maen lagu candy akan ku tunggu..
2nd song dorg nie yg wat aku menyirap nie...

tuning drop d..aku da bajet dak2 ni mst men lagu chemistry-butterfinger bdsrkn riff2 yg die test
memang btol!

yg aku bengang name pn karnival ilmu..bley lak die tejerit2 dok syok sendiri
organiser leh lak lambat potong die perform..

woi mat! lu xpikir ke dak2 kecik dok tecangak tgk lu tejerit2
woi mat! lu xpikir ke naek chanselor dan timbalan2 nye ade di karnival tersebut!

lalu pihak organiser suh la dorg cut off
dan bape minit kemudian ktika ktorg ready nk masuk gelanggang

satu panggilan dari kuasa besar uitm mengarahkan rehearsel tersebut

dibatalkn!!!!

sekian..saya sayang uitm!!!!

saye xdpt perform di khayalak ramai hari itu..
saye kecewa..
nampaknye tgu final nnt je la..


moral untuk hari itu
xgune saye angkat kayak yg berat dan berlumpur itu..laju2
..............................................................................................................................................

No comments: