May 15, 2009

i heart ipoh

aku
iqbal
muaz..mamat nie xde smlm.


kawan2 ipoh tenang tempatnye..

sgt amat tenang..

yg kelam kabut hanya lah di SUK

dimana kaum pemerintah yg kelam kabut nk memerintah watan yg tenang ini..

"Taat kami rakyat adalah pada Sultan, semoga Tuanku dikurniakan Ilham yg terbaik untuk memperkenan siapa pn"

ceritha pagi ini

akan berangkat ke taiping amek adik aku balik..

semalam jamming seyes puas ati..walopon men 3pieces

walaupun modal hanye arctic monkey dan estrella..the strokes..muse..the times..force vomit..

damn..try gak lagu2 the body snatchers-do the rock steady

tapi xdak beran lah..lagu2 ceni mcm seru laen macam la..haha

lagipun adik aku baru form 1..baru abes exam xsempat nk force..

tp aku nk gak men ska xpn rock steady..

pasang niat nk masuk full rekoding bajet sudah berkira..tamau jadi sessionist

kepingin band sendiri..

haha angan2 si jeb aros..

force vomit seyes menjadik..lagu siti..arctic monkey-certain romance dgn mardy bum..

kalo da expert jgn la kutuk lagu2 nie..tau la korg men metal..mane layan brit pop..

haha!!...lagu fine-bunkface pn layan..xkesah la org ckap lagu budak2 aku kisah ape..

maen pn dgn adik aku yg form 1...lagu perfect match dgn in bloom pn jadik..

wah sejam macam xcukup..org luar da tejenguk2 ktorg maen..

xtau lah kalo dorg cakap..ktorg sayur ke ape..men pn lagu2 yg slalu org jamming..

tapi aku rase semat..memang semat pn sampai brader luar tu xabes2 nk tarik ktorg men metal..

kah..korg kenal brader nieh? baji..die nie line up ori xpdc sbelum xpdc men rok kapak..band die kt ipoh silent migration

aku dah dgr ep baru silent migration..dorg xabes edit lagi tapi memang masyuk ah..

mase part before grind..mase di pam2 tu..memang semat giler arrangement..

bhai..sape kate melayu xleh ngam dgn grind..??brader ni da buktikan..

hasilnya 4 anak muda yg aliran KAMI indie2 nie lah..da terjebak dgn silent migration

haha..di paksenye budak2 nieh men metal..

rekoding memang aku bagi kt die larh..expert kot..sessionist berjaya..lak tu..nk suh die wat lagu pn leh


aku tau die tgh pening gak ade budak ajak die wat lagu indie metal..ahaha!aku pn tataw ape bunyi keluar nanti..bdk ipoh..

stakat dak2 ajak die men napalm death..korg tau die ckp ape??

haih aku da bosan men lagu tu..tu lagu lame! mane ade org maen dah..haha!!

kalo die bercerita..macam jack black dalam pick of destiny..xpn school of rock..semangat gile beb..!!

marah ibu aku..balek lambat2 dgn adik aku nk bersekolah lagi esoknye..sori le bal..janji lepas sangap pgg gitar karen pun jadik..

ini pesan rakan aku yang folo aku jamming semlm khas buat adik aku..

"ko da besar cm ktorg nt..jgn lupe lak kt ktorg,bg men tamborin pn jadik la..tiket konsert free ke xpe ktorg xkesah..aku nampak ko leh pegi jauh..xmacam abang ko.."







mat..aku xpekak lagi la!!

4 comments:

zatiesiska abdul rahman said...

haha tamborin pun layan

nazrien said...

better than nothing

tikus_mando said...

kalo ko perlukan vokalis..
jgn susah2 cari..
gahaha...

nazrien said...

ahaha kira jadik la