May 13, 2009

jeb sigh~~~

kadang kalo orang mesej2 nk bekenalan..lgsg xde rase teruja
bkn nye aku nie hot
xpenah anak encik kamarul zaman nie rase cetu...

##"i tnye yaya no u..sbb aritu nampak u tyme maen akustik for dinner ktorg,yg backup nadya nyanyi tuh"


"yea..saye nie bkn sape pn.."

sudah sampai situ saje...

then ade lagi..


##"azahari tell me bout you...come and join dinner dgn ktorg mlm nie.."


"aku xrapat sgt dgn azahari..btw thanks aku ade kelas kt perlis.."


seyesly ade je..mesej dtg ari2..aku ni pendiam la..pemalu la....knape satu mood je..
susah nk nampak aku senyum..tnye xmaen gtr ke..



aku bkn bajet nk merendah diri..tapi memang aku rase rendah sgt..dgn kelayakan aku..dgn situasi..with all my mess and stuff...



you're just out of my league..im the only one in my league..


tolong lah



diantara kamu perempuan2..





liga saya adalah paling bawah..dikalangan lelaki2




bkn nk kate aku merendah diri....tapi aku xlayak...

jangan label aku sombong..ble aku jalan toleh ke bawah..

bile korg sembang aku jawab sepatah2

bile aku maen musik..aku xde niat nk market..xde niat nk rase stylo pancing awek..

xde niat berbangga2..

dalam gitar tu ade cerita..

memang dengar korg kate karut..aku tulis nie jiwang2


but things happen man.....things always happen



xlayak...



bertegur sapa..berselisih bahu..



berkata2..ataupun menyimpan rase suka...


aku ada isu aku..aku ade serabut aku juga.....


mesej2 perkenalan tuu buat aku rase..


mcm diperli


di simpati...


di beri perhatian...even korg xpernah maksudkn mcm tu.. tapi aku rase...


sbb kehilangan mengajar kita segala2 nya
..dari sudut penglihatan yang xpernah kita cuba...


aku suke sorg2..dgn rakan2 yg xpernah kisah ape aku rase..ape aku cerita..
kalo aku lepaskan dekat gitar atleast aku tau die xkn respon ape2...
biarpn aku xckp pape2...tp masing2 saling fhm2 sendiri..


jgn kate aku gila kalo aku nk usung gitar aku ke damansara dari perlis
maenkan lagu untuk dia...

jangan kata aku gila kalo aku usung balik gitar itu dan gagal untuk melakukannya


jgn kate aku gila..kalo aku mendesak2 nak blanje kalian jamming...sdgkn aku ikat perut..
aku ade kepuasan aku sendiri....

jangan kate aku gila kalo aku nk anta lagu aku kt xfresh fm..walaupun kalian sokong ia lagi taching dari lagu yuna..kadang2 aku cakap je..untuk kepuasan...


karut kn aku tulis bnd nie??sekarut kisah MB di perak

sekarut tukang karut yang kekenyangan todi..


jgn bimbang aku masih waras...

4 comments:

Rifqi Al-lil said...

sabar jeb. sume ade hikmah. teruskn perjuanganmu. ade EP? bg aku dgr. tapi yuna tetap dihatiku jeb. sorry. haha

nazrien said...

baru abes wat semi track dgn dak2 nie..xabes rekod

single track ade r..

segan kowt nk bagi..

hee..aku sessionist je..

usop said...

sessionist la power!!
wa caya sm lu!!!

nazrien said...

haha
siot ko lagi power bal..