May 2, 2009

kalaululus..kalkulus

ceritha pagi semalam
sudah dua malam xtido abeskan set past year math
shotsem nanti math lagi..
bagus gak at least sem depan xyah amek math dah !!kita campakkan die ke shotsem..
siang membuta malam berjaga..malam nyaman sket stadi
aku tulis benda nie lepas sarapan lepas anta rakan aku nie g berperang
xtido lagi..

sbb tu aku bgn tdo kalo makpak aku kol
memanjang je aku dituduh high~~
pukul 1 masih mamai..

kadang2 bila wat past year baru la timbul
ouh mcm nie..rupenye!!
baru la rase ilmu nk absorb meresap dalam blok2 minda aku ni...
4bulan nie aku buat ape??

dalam kepala xpikir langsung rumah
xpikir nk peking..
xpikir langsung happy abes semester
sumenye sudah sober!!
ulang suara..sudeyh sober dgn kalkulus..

tiket pon xbeli lagi la..bkn nk klepet

sory la encik building services!!
abes kalkulus baru aku godek ko!!


saat aku taip benda ni

rakan2 yang lain tengah bersabung nyawa..mengerah kudrat bertarung dgn kalkulus yg laen

tapi panggilan jihad aku esok..

dan lusa semuanya berakhir

kalalulus kalkulus

sem depan jumpa lagi la dgn korg..

tp aku xnk jumpe kalkulus sem depan..

mintak simpang yea..

kalu ade sumur di ladang sekalipun saya xhingin menumpang mandi
kalau ade umur yang panjang mintak2 xjumpe lagi..

ceritha semalam
pegang gitar maenkan lagu2 yuna , brainstewz, estrella...saje bagi lembut jari2 nie..
tibe2 mamat yg tgh bgayut kt blkg..suh aku maenkn lagu kt awek die..request awek die la katenye

xkesah..aku xkenal pn awek die sape maen la lah lagu yuna...

awek die ckp~~~~sweet..thanx!!untung awek ko eh!!

sigh~~makan dalam tuh..

kawan aku cakap sudah2 la jgn biarkan hati kita letih..
sambil mengalunkan lagu lagu ramli sarip teratai dgn muka penuh berfalsafah

aku xkesah sgt awek die cakap cetu tapi
aku kagum dengan falsampah die!!
itulah kata2 paling bijak die pernah lontarkan sepanjang aku kenal die!!

dan pagi tadi beliau berdialog dengan kitab kalkulus beliau
"kau tunggu disini jaga kubu kita..biar aku pergi berjuang!!!"
dan beransur pergi bersama lalakan lagu semboyan yg disambut baek housemate2 laen...

sekiyan..

10 comments:

...sarah n... said...

hahaha... lagu semboyan pon layan tuu time2 nak berjihad niiihhh...

last sem aku amik math 2 skali. huh! seb baik sem ni xde. satu math dimansuhkan dlm silibus..

gila legaaa!! hahahaha...

p/s: mcm best lyn luna. blk ni member mahu ajak petik gitar!! yihaaa...!!

...sarah n... said...

sori, salah taip, yuna.

...sarah n... said...

i mean, ajarrrr..bukan ajak.

adehh... typing error sesaja.

nazrien said...

haha
aku pn bleh ajar..

ko pn cuak ke salah2 type..

hee..

ak pn nk gak mansuh2 silibus..
ak 4sem amek kalkulus sahaja

...sarah n... said...

ya rite. bila masa kau mahu ajar. sila sedar kau sekarang di perlis.

cuak? entah la yg penting karang org salah paham, aaa, yg tu aku tak suka. heh.

4sem..??

ahaaha! gudlak bhai! semoga otak kau survived!!!!

kah3.

alleya said...

hey..chil la..life is a circle la.. ;)

nazrien said...

sarah~~
haha
ntah la lepas ke x..

alia~~
congrats on your guts to view my blog..and comment on the least thing i wrote..

nazrien said...

ko blaja online la sarah.,
hee

...sarah n... said...

haha.

mentang mentang la dunia tanpa sempadan

hari tu, aku nk belajar buat rubik kiub pon, member kata, "alaa, belajar on9 je, lg cepat."

nazrien said...

zaman da berubah

dunia da maju..


hee