May 3, 2009

ouh..saket

gerak awal g final math

masuk2 pintu uitm..

hujan lebat yang amat

sweater basah..lenjun

kt library sejuk giler..segan gile masuk lenjun2

ceritha tadi
text to abah.
math susah ouh..

abah to angah
ko nak wat diploma 5 tahun ke??extend??

text to abah
....tuka diploma la...serabut la

abah to angah
.......................

ceritha semalam
aku mesej member2 yg rapat la suh doakan la ketenangan aku

antara yg best dan common

ibu-doa dan usaha..insyaallah
abah-usaha la..
cousin-insyaallah bleyh aku doakan ko..'
cousin-bleyh la tu
arep-ok2 pass with flying kaler
shaz-"doa2(bahasa arab) baca bila blur insyaallah"


yang xbape syok~~

adik pompuan aku- ah ko nie,harap doa orang je bkn nk usaha..
member-dah2 aku da suh member aku doakan , aku bz nie..haha!!

yg agak best~~
apat- ko jumpe bomoh kaza la kdg2 bleyh pkai gak bnd2 nie..

3 comments:

...sarah n... said...

haha.

oke la diorg cakap mcm tu.

dari ada sorg member aku, dia cakap mcm ni.

"selamat menjawab dengan teruk dan tibai"

nazrien said...

haha aku ade bace post itu..

...sarah n... said...

ohh...ada baca..???

bagus2.

dia mmg suka sakitkan hati aku.