December 30, 2009

comolot bumper-post frust

knape yea...


tarik handbrake kete leh jalan..


knape yea??


saye bawak auto juga


die pn kancil auto..


tapi die pkai kangaroo bar alaaaaaa yg bumper besi dpn tu


kereta aku comey je basic abes wa cakap lu..


bukan keta cari gaduh pn


knapa yea??



slambak je die tunggah kete aku?


kereta die nk sondol2 ngorat kereta aku ke???mcm kucing jantan dan betina


nk kate ak terpikat dgn caranya?? ohh tiidak..jauhh skali


mungkin aku xcedera


tapi hati aku parah...


cat terkopak mungkin sekangkang kera


tapi yg terluka mcm kne tuba...


aduh ni sbb nk anta seliper ke?



tapi aku bkn org jht2 nk mintak duit pau..ak nk mintak duit cat bumper je


tapi apesal ko plak org susah yg bangsat org miskin


ade hati lggr kereta aku


ahahahaha..


sbb nk anta seliper..


member pnye pasal..tapi aku pelik



aduh dapat duit on rm80 je



koyak poket~~


nasib baek ko nampak miskin!!! nasib baek aku mmg lembut hati!!!


ahah



aduh~

4 comments:

R.K said...

lembut hati ke yang sondol tu pompuan ?

cikmemy said...

murah rezeki kau pasni.hehe

menaribagaibintang said...

rm80? cukup la tu

nazrien said...

yg sondol pompuan ahah tapi cina la
keje promoter je

cik memy
amin~~~

zati
oi kak cat bumper 2ratut woooo~~ cat aku rare mane kua dah..satu tong cat rm68 tu pn xckup nk wat satu layer blum cat basic lagi..simen lagi ahaha