December 11, 2009

gaduh jiran-post kurang hajar

ok, mule2 die gaduh mulut..


lepas tu tangan die nk naek kt mak aku


xkn nk bia je beb..ak sentap tangan die


xkesah la ak kuang haja skali pn..elok ak nk hayun je


die pn blah..


ak amek lajak..ala2 mcm nk lompat dalam pasir dekat olimpik tu



ak lari2 lajuuuuuuuuu..ak terajang stall die sambil terbang



pegh terbalik dgn aku dgn stall2 die..abes periuk kari die bersepah



naseb bek xde org....kdai da nk tutup kalau x org cop ak mencapap..a.k.a xde mrauh fight makcik yg da menopause..walaupun die mmg kuang haja



makcik tu takut tgk aku... die blah...biarkn kdai die xbekemas..sambil hempas kusi..



ok bgn2 dari jatuh..memang aku segan..segan giler



tapi bile sedar yg aku br bgn dari tido...


trus segan tu hilang..


pegh ..naek adrenalin jap...






ngee~~

6 comments:

alleya said...

ingatkan betol2..ish2.. sekali pun betol2 jd cmtu kan..seriously betol ke nk tampaq makcik tu?

cikmemy said...

ceh..ngatkn betol2...
kalau betol da masuk metro muke depan rini taw.hehe

gAdes~ said...

dr awal ak da agak tu mimpi,,
hahah..
ak xbjaye ditipu,,huu

~enon89~ said...

cter lebat erh jeb..
jgn maen giler doww...
hahahahaa..

zatiesiska abdul rahman said...

adoi aku brjye ditipu, tak seperti gades haha

nazrien said...

alleya
jika die cube menyerang saye akn bertahan

cik memy
haha xkn la

zu
haha ko da slalu kne tipu tu yg ko bjage2

enon
jgn maen gile dowh ahaha

zatie
sesunggunye ko amat innoncent