January 6, 2010

post emergensi!!!!!

hari ini wira kamikaze anjing berjaya mati dgn agung


setelah menumpaskan dua penentangnye hingga menyembah bumi...


sial!!!!! ak benci anjing die lak bls dendam mcm ini!!





okeyy bleh stat cter (bleh stat baca dgn rase saspen)



ak g jln2 naek moto dgn arep pada kelajuan cruising standard moto kuat la...


tapi ingat!!!!!!!!!!!! sekeras2nya kami bukan rempit!!!



seekor anjing melintas...nuun jauh di hadapan ...kelajuannya binatang haram ini melintas sudah melepasi laluan cruising kami fuuh lega~~sambil mengharap binatang itu sampai ke seberang dan kami sempat memintas belakang nya..


tiba2!!!!


sebuah kereta memotong...dgn lgi laju...si anjing haram takut dan berpatah balik dgn kelajuan yg luar kawalan..


kedudukan moto parallel(sebelah2) dgn kereta masing2 xnk kalah...kedudukan geografi...menuruni bukit..



kelajuan = masih lgi mood cruising moto kuat
rider=kebingungan moto meluncur laju(turun bukit)
aku=bersedia untuk impak
kereta = tiada terjejas mahupun ambil peduli
anjing=kurang pasti nk patah balik atau melintas -teragak2






BAMMM!!! moto melewati anjing


weeeeeeeeeeeeeekang bai!! kalah citer rempit!!!!!!




lambungan mengakibatkan pembonceng boleh melambung diatas kepala rider
disusuli rider terbang diatas pembonceng
motor di atas pembonceng juga
moto wikang seazab2nya..terlipat2 di udara dan singgah di atas kaki kiri aku..


terbang dan aku jatuh...menyembah bumi~~


ya-Allah ak mmpu mengucap sammbil bertarung diseret momentum tinggi selama 10 saat...


terlentang, meniarap dan berguling.....kategori jatuh-freestylo
jarak -6meter diseret ,1 meter stgh terbang~~turun bukit kot

wallet henset bersepah...wallet yg tebal baraii!!! poket blkg jeans barai gak!!!


bangun cari selipar~~cari rider,dgn aku darah menitik2 kulit terkoyak merata2... kutip wallet kutip henset..


rider muke pecah! kebetulan pki helmet parachute! xde visor~~~


ak terduduk!!rider bingung..impak hentaman


kebingungan sambil ditenangkann seorang abg yg kebetulan lalu


ak cuba membetulkn soket selipar yg tertanggal dgn azab dan ssakit, ak xsdar tgn sblh pth sblh dh koyak..


brader tu tolong btolkn slipar aku....ak dah blank!!!!


abes pikir~~~ pki sliper rider tgkkn moto..dan putuskan!!


ride nk g klinik kental!!!!!!bai!!!! nk xnk~


brader tadi dah bingung dan superduper plik!!


xpe..kental..ak dah mengah nk pitam darah byk kua...sampai je...



doktor semayang lak!!!!!


sudahnye ride 18km ke hospital besar... rase mcm kejap...dgn baju penuh darah..
org mst igt ak g riot!



sampai hospital~~ mak ai!!! rider masih mempunyai akal yg waras~~~ sempat cari parking!!dan kunci solek moto!!!!


okeyyy fine~~ then menapak ke kecemasan....ak seyes tingtong



rawatan bermula..segala patah2 di xray..koyak2 di jahit....luka di basuh..


pedih die basuh!!!!!! mcm jatuh moto tu lagi 3 kali!!



g amek ubat, g simen tangan...rider xde patah...cuma patah gigi dan koyak bibir..muka calar balar
ak yg pth tgn..tapi muka maintain!!! helmet mhl~~


sevis kerajaan amat lmbt...tukangg simen belum sampai...bilik xray tutup kne gne bilik laen, dan ak menapak sorg2 dari satu tempat g satu tempat...mcm nk pitam..ak da mengucap pikir maut


rider kaki calar teruk pkai slack... ak jeans lutut kaw2 la bleeding ibu jari kaki kanan koyak..


balik rumah....





kesimpulan-tangan kiri simenn tangan kanan ibu jari koyak

kesan- xboleh mesej atau angkat telefon sbb kesan calar wat aku susah nk grk ssendi

kaki kiri bengkak sengal~~




ak ambil 3 jam untuk tulis post ini sambil relaks2 kerana tgn ak amat2 lengguh gune sblh tgnn...



g ortopedik -dapat mc 4 minggu
..korg nilai la azab sakit yg setimpal dgn mc lame mcm tu, kondisi baek pulih dan kategori kemlangan kelas bpe pn ak xtau..


rider lagi kental bibir da besar mcm donat akibat jahit masih mampu mkn mee goreng mamak!!
lgi kental mc die 5 hari~~ sbb beliau hanya alamii kecedaraan luar yg amat terok...




ini xcident plg parah.. dalam hidup ak...













bak kate mkcik sblh umh..hadiah tahun baru!

5 comments:

menaribagaibintang said...

astaga, weh letakla pic ko same

R.K said...

kemsalam sama rider .. memang kental .. gua salute ..
lu kira boleh taip post , gua agak lu 'oke' la kan .. nasib baik bhai ..
pegi semayang cepat .
^^

*anjing tu mati ?

nazrien said...

pic xlarat lagi la zati


r.k
pada masa yg samma ak taip komen ni rider berada di cc ,
taip post je bkn pnt mcm buat rumah haha

smyg oke2

anjing parah terburai2, ak rase mati pas tu

~enon89~ said...

hm..bru taw cter sebenar..
ak mmg taw sgt dh ko pnye kekentalan dr segi mental..
skng fizikal ko pon kental mcm tuntut ilmu kebal..
mmg PEERGGHHH !!!!!

p/s: sowie xleh nk dtg melawat, bz cm haram..

cikmemy said...

erk~teruknye weyh..ko rehat la cukup2..aku plak yg ngeri ni.isk