January 3, 2010

rumah kosong

adik aku da balik skolah dgn bergaya PMR 8a



adik pompuan aku da pegi PLKN dgn bergaya gak


ahaha



ak dgn bergayanya nk tmbh keinginan tahun baru saye ulang keinginan yea bkn azam!!


kerana mostly org name azam nie saya agak kurg suka




dengan ini saya MOHD NAZRINIFWAT


berikrar sepertimana ikrar anak melayu mempertahankan perlembagaan melayu



1-akan bangun menjadi org berguna


2-taat pada perintah agama


3-tidak akan mengenang lagi sejarah2 agung


4-akan menjadi lebih stylo


5-akan menambah komitmen pada peljaran,


6-komitmen pada band dan populariti positif


7-akan terus menapak lebih jauh


8-akan mencari teman sehidup semati(agak berfikiran dua tiga kali sebelum menaip)


9-akan lebih fokus pada syarikat dan menjana wang


10-tidak akan meremeh2kn perkara2 yg berlaku


11-akan menghormati kedua ibu bapa


12-akan merubah penampilan yg lebih kemas


13-akan meyihatkan tubuh badan


14-akan beljar dengan lebih tekun!!!


15--belajar dgn lebih tekun!!!






sekian saya sedar saya dah banyak buat silap banyak buang masa time skolah time kt uitm.. saya banyak merunsingkan semua pihak


saya juga telah menerima cacian2 keji
makian2 membunuh..
kata2 meruntuh moral


walaupun saya kental membaham semua itu saya juga seorg insan biasa yg ade perasaan





dan saya berubah mulai saat ini





p/s hope fully

3 comments:

ajeembobo said...

aphl pulak ade yg keji2 n caci2 ni? xkan la smpi mcmtu skali??

ada said...

haha.hope fully tahun ni akan much better than last year. :)

nazrien said...

k.long
haha certain peps..


ada
hope fulllllllllllllllllly