February 15, 2010

hang pikior le sendiri






“Benda ni sangat besar buat diri saya kerana ia menggunakan ‘tagline’ saya dan berdasarkan pengalaman hidup saya. Tapi hasilnya tidak mencapai piawaian saya, tidak mewakili siapa diri saya. Rasa terkilanlah.”-nabil



kalo korg minat komsas korg huraii lah jln citer movie nie..mcm cth bile nabil menang raja lawak die tukar jadi menang juara band..


tapi aku sgt seronok tgk budak uitm di toy-toy kan dalam citer nie..

seyes seronok..nampak cam bodo je dorg nieh

hahahahahah! kalo enkorg dak uitm..korg tau lah bnd nie sarcastic gle

tang guard je okeh kot..




part lawak tu , kalo korg kaki sporting yg lawak tu mmg lawak la..

kalo korg jenis tgk movie asal bosan..korg pn mood bosan je sampai sudah.. sudah lah!

haha!


tapi ade part yg deep gak..



kalo korg kaki kopak..memanjang xbeduit..da xbeduit malang menimpa2..jammed paleotak!

certain part tu korg leh trase sebak gak lah,xbyk pn siiiiiket je a..ak pn bkn jnis sebak leleh2 nie


ngee~~~


aku suke nabil bhn pompuan tu..tp ak xfhm motif pompuan tu dlm citer nie...memang xbermotif dgn menayang mini cooper die dgn ex mcm gile

dan motif Lan Meet Uncle Hussin yg last2 baru aku paham

mule2 tu ada gaya mcm citer yg band opie zami byk starring, mcm gile2 pengantin remaja, no problem, tapi yg nie last2 dorg jadi kn bnd tu real..so mcm kureng ahhhh!


ahaha


buang tebiat aku komen movie nie


sbb byk2 movie aku tgk, walopon ini xbest....sgt...


tp bg aku...byk bnd yg aku leh kutip...byk bnd yg ade kaitan gak dgn aku



sipi2 la..xbyk...sipiiiiii je...


ahaha



tenkiu enon for blanje the tiketing wayang...!!

2 comments:

~enon89~ said...

hehehehe..
welkam jeb..

sticker suda tampai ka?

nazrien said...

haha oteway