June 19, 2011

sedih pn ade jugak




hari ni aku dah malas nk letak lagu dalam blog


pasal aku online malam2 bute


pastu laptop usang aku ni lak mempunyai sistem audio berkeupayaan menjana bunyi yang teramat baik


jadik kekadang malam2 duk syiok usha blog ..bile keluar lagu


terkezut ayam jugak la


paling menyampah time nak edit la..(sejak dua menjak ni aku da lembut hati nk edit2 blog)

view blog je mesti memekak (baru aku tau sgt annoying)

haa memang lah kalau letak lagu sedap xannoying

tapi lagu "twinkle2 little star" skali pn kalau dah sejuta kali adik aku dok azankan dalam umah ni

rase nk pijak tu ujud jugak..


ok ini profile aku kt mixpod..hoho sebelum wujud facebook lagi aku dah pakai..mase aku try FB dulu..aku ckp "layout die same mcm mixpod"



kn layout FB mule2 dulu dekat2 nk same sket..yg skang dah urban la

long story become short


kalau rase nk dengar jugak..mai la kt sini



part sedih


Sedih jugak sebab masa aku buat mixpod tu..zaman friendster..memang akan setia aku letak kt
blog atau page FS

tapi FS pn dah xlayan..MYspace pn dah xbrape HTML mcm dulu

tinggal la kt blog je


tapi nk buang lak...

nk x nk la kn?


haha playlist je pon

nampak la

dunia semakin berubah


ceeeeeeeeeeeeewah!



sekian terima kasih



har har har


http://www.mixpod.com/jebronckhorst

No comments: